vrijdag 25 maart 2011

Problemen: Aan de slag!

Het grote probleem bij mijn vorig hoekproefiel was dat door
de zijwanden op eenzelfde afstand te willen laten beginnen er een
spleet kwam te zitten tussen mijn zijden. Dat is totaal niet mooi en zeker niet goed voor de stabiliteit. Dus daar moest een oplossing voor gezorgd worden!



Probleem 2! Iemand wees me erop dat ik mijn laatste profiel niet kon bevestigen!
Dus ben ik naar een oplossing gaan zoeken!






We deden ook de doorbuigingstest! Ik zetten de Kubus heel éénvoudig aan elkaar met warme lijm! Niet stevig, maar goed genoeg om te zien ofdat het bovenste vlak doorbuigt. Verschillende mensen deden te test ... Besluit: kleine doorbuiging, maar geen versteviging nodig.
Tot men er met 2 ging opzitten! Resultaat! Krak en Boem.

Dus deed ik de test op doorbuiging opnieuw, zodat ik er wat foto's kon van nemen. Het besluit bleef hetzelfde.






De kubus is nog ietsje te hoog! We moeten dus nog opzoek naar de DINnormen.


Dus nu opzoek naar oplossingen voor mijn problemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten