woensdag 30 maart 2011

Aan de slag: maak er een slagveld van thuis!

Voor het maken van de definitieve hoekprofielen werd precisie werk verricht.
Ik gebruikte hiervoor schuimkarton. Met secondelijm plakte ik dan alles heel voorzichtig aaneen
om zo zo weinig mogelijk lijmsporen te hebben.

Ik tekende telkens opnieuw een patroon en sneed deze dan uit. Werk ... veel werk! En veel precisie werk!

Mijn eerste bedoeling was om alle hoekprofielen oranje te spuiten. Maar eerst deed ik een test! Het resultaat van dicht vond ik niet zo mooi... Dus liet ik ze uiteindelijk maar wit!

De max! Deze zag ik liggen in de winkel! Waarvoor ik ze gebruikt heb zie je dan wel bij het eindresultaat ;)!

Twee lieve broers komen me helpen! Aangezien ik de ZitKubus graag ook door en voor kinderen zou willen gebruiken vroeg ik hen om een mooie tekening te maken. Zo konden zij op hun manier 'hun' kubus 'versieren'.

Geef toe ... Dit had ik zelf nooit gekund!

Geef toe ... Dit had ik zelf nooit gekund!

Thuis wordt langzaam een slagveld... Knippen...bijknippen (en verkeerd knippen ...) ! Plakken! Plakken! En nog eens Plakken. Overal liggen snippers! Ik wil van mijn panelen iets moois maken, zodat mensen er zouden bij stilstaan en even zouden kijken...

Dus vraag ik raad van al mijn huisgenoten! Want ik kijk er helemaal anders naar dan hoe zij dat doen... Het tweede paneel krijgt ook langzaam vorm ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten